Pages

nuff

Followers

Tuesday, June 1, 2010

BerheNti la.....aku Boleh...Korang Pun BoleH


Renung2kan lah ..wahai sahabat


Wahai sahabat yang masih menghisap rokok,berhentilah...
Conform perokok akan jawab....Perokok penyumbang terbesar cukai kepada kerajaan..
Tetapi...perokok penyumbang kerugian kepada kerajaan...
Bila meninggal esok...
1. Siapa nak buat kerja awak....(org baru nk kena belaja lagi,jadi lambat la)
2. Siapa nak bagi ank bini korang makan?...............(rugi kerajaan n rakyat)
3. Siapa nak g masjid tu? ...........(rugi kerajaan bagi duit buat masjid baru)
4. Siapa lagi nak belanja aku mkn?.....(aku rugi bila kawan ninggal esk)he3

Tak terkira Kerugian kerajaan terhadap perokok.....
Kenapa aku boleh berhenti?
Kenapa korang tidak boleh berhenti?
sudah-sudah la wahai sahabat...Ingat la insan tersayang

Pejabat swasta kawasan larangan merokok mulai hari ini

KUALA LUMPUR: Larangan merokok diperluaskan ke semua tempat kerja dan pejabat di sektor swasta yang mempunyai sistem penghawa dingin berpusat dan akan berkuat kuasa mulai hari ini, kata Menteri Kesihatan Datuk Seri Liow Tiong Lai semalam.

2 comments:

NaNaJoe said...

sy xsuka org merokok!! yup!!! thats true!~ :P

abad said...

yea nana......bgs,cr lah org yg xhisap rokok..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

tendollarclick

map

asiafans

banner